מור שוהם

קידום אתרים אורגני

Posted on: יוני 19, 2012

קידום אתרים אורגני או בשמו המקצועי – קידום אתרים SEO זהו אחד הנושאים החשובים והיעילים ביותר עבור כל בעל אתר ברשת האינטנרט. לא משנה אם מדובר באתר תדמית קטן ואם מדובר בפורטל חדשות וסחר אלקטרוני ענק – קידום אתרים אורגני הוא הכלי שיציב אותו במקום הבולט ביותר ברשת. כי היום, אם אתה לא שם, זאת אומרת בעשירייה הראשונה בדף החיפוש – אתה פשוט לא קיים. הסקרים מוכיחים כי הגולשים כמעט ולא נכנסים לאתרים המופיעים בעמודים השניים והשלישיים אלא רק לאתרים בעמוד הראשון של דף התוצאות.

קידום אתרים אורגני בגוגל

למנוע חיפוש של גוגל ישנם אלגוריתמים רבים ושונים לפיהם היא בוחרת לקדם את האתרים ברשת. אלגוריתמים אלה שמורים בסוד על ידי החברה במטרה שהקידום ברשת יהיה נגיש לכל אתר, ללא קשר לגודלו, עוצמתו וחשבון הבנק של בעליו. לכן היא מציעה את שיטת הקידום האורגני המאפשר קידום שיווני לכל האתרים. כל מה שצריך בשביל זה, זה להיצמד לכללים הנוקשים של הרשת – כללים שכמובן ידועים ונגישים לכל אחד. כללים אלה מאפשרים לכל אתר להגיע תוך זמן קצר לעשירייה הראשונה בדף החיפוש. וזה בדיוק מה שהם צריכים על מנת להגדיל באופן משמעותי את הכניסה של הגולשים לאתר.

קידום אתרים אורגני SEO

נכון להיום קיימות בישראל חברות רבות המציעות שירות של קידום אתרים אורגני – SEO. ישנן חברות הפונות ללקוחות עסקיים גדולים (רשתות מסחריות, מוסדות ציבור וכו') וישנן חברות הפונות לעסקים קטנים ובינוניים. במסגרת של שירות קידום אתרים הם מציעים לבעלי האתרים פתרונות מגוונים לקידום האתר ברשת. לא מדובר בקידום ממומן של גוגל, כאשר האתר משלם לגוגל עבור כל כניסה לאתר אלא בקידום אורגני שלא כרוך בתשלום לגוגל. קידום זה הוא למעשה מהלך מתוכנן הכולל בתוכו מספר שלבים החל מתכנון נכון של האתר (בהתאם לקודים הידידותיים עבור מנועי החיפוש) ועד למחקר מילות מפתח שצריכות להופיע באתר וכתיבת מאמרים מקצועיים.

קידום אתרים אורגני

מחקר מילות מפתח לקידום

אחד הנושאים החשובים ביותר בכל הקשור לקידום אתרים אורגני זהו הנושא של מילות מפתח. כל אתר אינטרנטי, בהתאם לתוכן, לשירות או לנושאים בו הוא עוסק, נשען על מילות מפתח או ביטויי מפתח המאפיינים אותו. אלה הן המילים אותן רושמים הגולשים בשדה החיפוש כדי למצוא את המידע הנחוץ להם. לכן, כדי שהגולשים המחפשים מידע מסוים באתר ייכנסו דווקא לאתר שלכם חייבים שהוא יכלול את כל מילות המפתח הנכונות. בשביל זה עושים מחקר מילות מפתח ובודקים מה מתאים ומה לא.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב