מור שוהם

מגרסת נייר

Posted on: נובמבר 9, 2013

כיצד נבחר מגרסת נייר?

נראה כי במסגרת הציוד המשרדי אשר יש לרכוש למשרדים רבים יש מקום של כבוד גם למגרסת הנייר. עד לפני שנים לא רבות רק גופים גדולים כמו בנקים, חברות ביטוח, משרדי ממשלה ומפעלים גדולים עשו שימוש במגרסות נייר. האמת היא, כי  בשנים האחרונות החלו משרדים ועסקים רבים להבין את החיוניות של מגרסת נייר, ועל כן החלו לרכוש לעצמם מגרסות לשימוש פנימי בעסק.

יש לציין כי מגרסת נייר היא למעשה הדרך היעילה ביותר לשמור על הפרטיות ועל הסודיות על ידי השמדת המסמכים אשר אין בהם צורך עוד, ושאין רוצים כי מישהו ידע כלל על קיומם. מגרסת נייר שומרת שמידע רגיש לא יגיע לידיים לא נכונות, על הפרטיות שלכם ועל הפרטיות של לקוחותיכם.

בחירת המגרסה

בחירת מגרסת נייר מצריכה כמה וכמה בירורים לפני שרוכשים אותה. יש לברר מהי רמת הסודיות הנחוצה לעסק, מה תהיה תדירות הגריסה, כמה עובדים ישתמשו במגרסה, מה התקציב לרכישת מגרסה, האם ברצוננו מגרסת נייר לכל עובד או אחת לכל מחלקה וכדומה. לאחר שתתייעצו עם אנשי מקצוע ותחליטו אודות כל השאלות הללו יהיה לכם הרבה יותר קל להחליט איזה מגרסת נייר תהיה הטובה והיעילה ביותר לצרכים שלכם הלכה למעשה.מפתח

סוגים שונים של מגרסות נייר

מגרסת נייר איננה מוצר אחיד כלל וכלל, וכמו בכל מוצר משרדי אחר ישנם דגמים וגדלים שונים. בין האפשרויות הקיימות בתחום זה ניתן למנות:

  • מגרסת נייר אישית – זו נועדה לשימוש אישי ועל כן ניתן לגרוס בה רק נייר ועד 10 דפים בכל גריסה. מגרסה זו ממוקמת מתחת לשולחן והנפח שלה הוא בין 20 ל 35 ליטר.
  • מגרסת נייר משרדית – מגרסות אלה גורסות גם תקליטורים, נייר עם סיכות, כרטיסי אשראי וכדומה. נפח המגרסה נע בין 50 ל 150 ליטר.
  • מגרסת נייר מחלקתית – דומה בגודל למשרדית אבל עם מנוע חזק יותר ונפח מיכל גדול יותר והיא מיועדת לגריסה מסיבית ורצופה.

וטיפ אחרון: מגרסה הגורסת לפתיתים תהיה בעלת רמת סודיות גבוהה יותר מאחת הגורסת לרצועות.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב