מור שוהם

מוקד זימון תורים

Posted on: נובמבר 21, 2015

כדי לתת את השירות הטוב ביותר לכל לקוח על כל עסק לדאוג לענות לו בדרך שנוחה לו. אחד השירותים שיכולים לעזור לקליניקות, מספרות ועסקים דומים הוא מוקד זימון תורים כשחשוב מאד לבחון מיהי החברה הטובה ביותר שיכולה לתת מענה לעסק וללקוחותיו.

בחינת אופן העבודה של החברה

כדי לבחון את החברה שנותנת שירות מוקד זימון תורים מומלץ מאד לבחון איך היא עובדת. אלו עובדים החברה מעסיקה, כיצד היא מכשירה את העובדים, כיצד היא שומרת על רמת שירות גבוהה ורצוי גם לבחון כיצד החברה מבצעת את קביעת התורים בפועל. כלומר, חשוב מאד לברר כיצד החברה עובדת מבחינה טכנולוגית וכיצד העסק מקבל את כל המידע הנחוץ לו על העובדים. יש לזכור כי התפקיד של החברה הוא לתת שירות לעסק וללקוחות שלו (כלומר שירות כפול) ולכן כל שאלה יכולה להיות רלוונטית על האופן בו החברה נותנת ללקוחות את השירות.

בחינת עלויות

מוקד זימון תורים אמור להקל על בעל העסק ועליו לתת את השירות הטוב והיעיל ביותר. לכן, כל מי שמתעניין בשירות זה צריך לברר כי השירות יהיה רווחי עבורו. נקודת ההנחה צריכה להיות שהשירות של המוקד יכול לחסוך לבעל העסק זמן רב ומשאבים שאפשר לגלם אותם בסופו של דבר בכסף ועם זאת מומלץ לברר מהן העלויות של המוקד והפעלתו.

נוחות המוקד וההתאמה טכנולוגית

חשוב מאד שתהיה התאמה בין מוקד זימון תורים לבין העסק. לכן, חשוב מאד לברר מראש כיצד החברה דואגת לקבוע תורים וחשוב מאד לברר מהו הניסיון של החברה. מי שרוצה בכך יכול לבקש מהחברה לשוחח עם לקוחות נוספים שלה (רצוי עסקים שקרובים בתחום) ולברר כיצד מתבצע השירות וכמה הוא נוח.

1

 

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב