מור שוהם

דיאטה דלת פחמימות

Posted on: דצמבר 16, 2021

מה אוכלים במהלך דיאטה דלת פחמימות?

גברים ונשים בגילאים שונים שוקלים לבצע דיאטה דלת פחמימות על מנת לרדת במשקל, כדי לשפר את איכות החיים שלהם או כחלק ממאמצי טיפול רחבים יותר במחלת הסכרת. עם זאת, ההחלטה להתחיל סוג כזה של דיאטה היא רק חלק מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר. בפועל, צריך למשל להחליט מה לאכול במהלך דיאטה דלת פחמימות ומה להוציא או להכניס אל התפריט.

הדגש העיקרי במהלך דיאטה דלת פחמימות הוא על צמצום צריכת מאכלים כגון לחם, חיטה, פירות ומתוקים. כמו כן, ניתן להתאים כל סוג של דיאטה דלת פחמימות לצרכים הספציפיים הקיימים ולמצב הרפואי הרלוונטי. על הרקע הזה, אפשר להבין מדוע חלק מהדיאטות בנויות על תפריט מסוים – בעוד דיאטות אחרות שהן גם כן דלות פחמימות מבוססות על תפריט אחר לחלוטין.

כך תדעו מה להכניס לתפריט דיאטה דלת פחמימות

התייעצות עם בעלי מקצוע יכולה להיות פתרון יעיל עבור גברים או נשים שרוצים לבנות לעצמם תפריט של דיאטה דלת פחמימות. אחרי התייעצות עם תזונאים או בעלי  מקצוע מתחום הרפואה והסוכרת, יש סיכוי גבוה יותר לבנות תפריט אפקטיבי. בהקשר הזה, היעילות של כל תפריט דיאטה דלת פחמימות נמדדת ביכולת של קהל היעד להתמיד בו.

באופן כללי, קיימים מאכלים שאותם אסור לאכול במהלך דיאטה דלת פחמימות. הרשימה הכללית של המאכלים כוללת בתוכה לדוגמא קטניות, שעועית, אורז ודייסות וגם רטבים, אגוזים וזרעים.

כפועל יוצא מכך, חלק מהמאכלים שנחשבים מומלצים לדיאטה רגילה כי הם תורמים לתחושת השובע – כגון אגוזים או דייסות – בכלל לא רלוונטיים עבור דיאטה דלת פחמימות. המסקנה היא שצריך לבחון כל מקרה לגופו, להישאר עם אצבע על הדופק ולבחון את תגובות הגוף.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: