מור שוהם

שיזוף עצמי בבית – טיפים ומידע חשוב

Posted on: אפריל 11, 2022

השוואה בין תכשירים שונים של שיזוף עצמי בבית מגלה את האפקטיביות המיידית והגבוהה שלהם. עם זאת, בחירת התכשיטים הרלוונטיים עבור שיזוף עצמי בבית היא משימה קשה יותר מכפי שנהוג לחשוב. בשביל לבחור נכון תכשירים מן הסוג הזה, אנחנו חייבים להביא בחשבון את מידת ההתאמה שלהם למטרות שאותן אנחנו מנסים להשיג.

מיקום השיזוף והמלצות על תכשירים רלוונטיים

השלב הראשון בבחירה נכונה של תכשירים שמיועדים עבור שיזוף עצמי בבית הוא להחליט איפה בדיוק מורחים אותם. מטבע הדברים, יש הבדל בין שיזוף עצמי בבית לאזור הפנים לבין שיזוף שמיועד לאזור הרגליים או הידיים. בנוסף, קיימים תכשירים מיוחדים לכל אזור בגוף וההבדלים ביניהם מאוד גדולים. לכן, מחליטים מהן המטרות של שיזוף עצמי בבית ורק אז בוחרים את התכשירים הרלוונטיים.

השלב השני של בחירת שיזוף עצמי בבית הוא לקבל עליהם המלצות. אמנם על טעם וריח קשה להתווכח, אבל אין עוררין על כך שקיימים תכשירים אפקטיביים יותר מאחרים. בשביל למצוא תכשירים כאלה של שיזוף עצמי בבית, אנחנו צריכים להשתמש בהמלצות שיש עליהם מצד חברים, קרובים ובני משפחה. אם אנחנו לא מכירים אישית לקוחות מרוצים של תכשירי שיזוף עצמי בבית, אפשר גם להיעזר במידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

כמה עולים תכשירי שיזוף עצמי בבית?

חשוב להיצמד להנחיות היצרן לטובת מריחה אפקטיבית של שיזוף עצמי בבית. הנחיות היצרן מופיעות על כל תכשיר בנפרד, כאשר המטרה היא לשלב אותן בשגרת הטיפוח כדי להשיג עמידות כמה שיותר ממושכת וארוכה של המראה השזוף. באותה הזדמנות, אפשר גם לברר על המחירים של תכשירים שמיועדים עבור שיזוף עצמי בבית. לאחר מכן, קל יותר לבחור תכשירים לפי התקציב.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב