מור שוהם

כוכב נולד 9

Posted on: נובמבר 22, 2010

כוכב נולד 9 תעלה לאוויר ממש בקרוב והיא צפויה להנעים את זמננו בחורף הקרוב. התוכנית כנראה תשודר מוקדם מן הצפוי וזאת לאור השיקולים של הזכיינית קשת. התוכנית צפויה לעלות כבר בסוף 2010 כשהיא דוחקת את התוכנית האח הגדול אל עבר ימי הקיץ החמים.

נתוני הגמר של כוכב נולד אומרים הכול – כשדיאנה גולבי זכתה היו 36% רייטינג וכאן ניתן היה לקבוע סופית כי ישראלים אוהבים את התוכנית כוכב נולד וזאת גם לאחר שמונה עונות שלמות.

 

צביקה הדר

לא הרבה השתנה מאז העונה הראשונה של התוכנית, פה ושם שינו מעט את הפורמט, הגמר מתקיים במקומות שונים, השופטים לפעמים מתחלפים, אך דבר אחד אינו מתחלף אף פעם וזהו הבסיס של התוכנית. התוכנית בתמימותה מצליחה לחדור לבתים רבים כל כך וזאת משום הפשטות שבה – קבוצת מתחרים שרים לפני המצלמות כדי לזכות באהדת הצופים בבית, הצופים בוחרים במתמודד האהוב עליהם ביותר כדי להגביר את הסיכוי שיישאר על המסך וימשיך להנעים את זמנם. נוסחה פשוטה אך מנצחת.

 

אז מה התוכנית כוכב נולד 9 צפויה להביא לנו ?

 

כמו כל שנה צפוי כוכב להיוולד. למרות התמימות במחשבה שניתן ליצור כוכבים בתוכניות ריאליטי יש דברים בגו. כדי להוכיח טענה זו יש לנקוב בשמות כמו נינט, שירי מימון, הראל סקעת, ליבי רן, רוני דלומי, בועז מעודה ומרינה מקסימיליאן בלומין. כל אותם משתתפים הפכו בדרכם לכוכבים גדולים אשר עוסקים במוזיקה, טלוויזיה וקולנוע בשנים האחרונות.

התוכנית נתנה לנו להכיר מקרוב את צביקה פיק, צדי צרפתי, מרגלית צנעני וגל אוחובסקי. מובן שהתוכנית גם נתנה לנו ליהנות מהמון מוזיקה טובה ובעיקר מביצועים ייחודיים ומרגשים לשירים ישראלים רבים.

 

למה כדאי לראות כוכב נולד 9 ?

 

התוכנית כוכב נולד 9 מתכוונת להישאר כמות שהיא, פשוטה, טובה ואיכותית. היא תמשיך לייצר מוזיקה טובה אך בעיקר הזדמנויות. ישנם הרבה ויכוחים על תרבות האינסטנט ועל הנטייה של תוכניות כמו כוכב נולד ליצור ידוענים רודפי פרסום אך אין הדבר נכון. מהתוכנית יצאו כישרונות גדולים במיוחד אשר מהווים כיום חלק בלתי נפרד מהנוף התרבותי של ישראל.

 

כוכב נולד 9

אחד הדברים המהנים ביותר בתוכנית כוכב נולד הוא שלב האודישנים, בשלב זה הקהל בבית נחשף לשלל הדמויות אליו נחשפים השופטים, פעמים מגיעות דמויות מצחיקות עד דמעות ולרוב הן מעוניינות בכמה דקות של פרסום. בכל מקרה מדובר על בידור טהור לשמו.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב