מור שוהם

טיול לספרד

Posted on: ספטמבר 27, 2011

ספרד, או בשמה הרשמי – ממלכת ספרד, היא מולדת הגיטרה הספרדית והקסטנייטות, הטנגו והפלמנקו, תחרויות שוורים ופסטיבלי העגבנייה ושל גדולי האומנים כמו סלבדור דאלי, פאבלו פיקאסו ואנטוניו גאודי. זוהי פנינה תרבותית ייחודית במינה, שוקקת חיים ומשלבת בתוכה סגנון ישן וחדש, ים תיכונית ואירופאי.

בזכות כל אלה ובזכות מיקומה האידיאלי שבין שפת הים התיכון לבין האוקיינוס האטלנטי, אולי גם בזכות הכדורגל המשובח והטוב בעולם, היא נחשבת ליעד תיירותי פופולארי במיוחד בקרב מיליוני תיירים מהעולם ומישראל. הישראלים נוסעים אליה בכל ימות השנה ועושים זאת הן במסגרת של טיול עצמאי והן במסגרת של טיול לספרד הקסומה. מפני שהיא מציעה להם מגוון עצום של אטרקציות בלתי נשכחות, פעילויות תוססות, בילויים עד אור הבוקר ופינוקים על חופי הים הזהובים שלה.

 טיול לספרד התוססת

טיול לספרד – מדריד

במסגרת טיול לספרד, בוודאי תבקרו במדריד. זוהי בירתה הרשמית של ספרד ומקום מושבו של המלך הספרדי, חואן קרלוס, אם כי בשנים האחרונות את מקומה (באופן לא רשמי) תופסת ברצלונה. מדריד היא עיר אירופאית קלאסית, בעלת ארכיטקטורה ייחודית במינה המהולה ברעיונות מוסלמיים ונוצריים יחדיו.

ברחבי העיר פזורים המון מוזיאונים, ביניהם גם המוזיאון ראינה סופיה ומוזיאון פרדו, גלריות רבות וחנויות של אומנים. יש בה גם חיי לילה – התיירים המעדיפים את התרבות המודרנית מוזמנים לבקר בבארים המקומיים הקסומים, מסעדות שף משובחות ומועדוני לילה הפתוחים עד אור הבוקר.

טיול לספרד – ברצלונה

ברצלונה, כאמור היא בירתה הלא רשמית של ספרד שבשנים האחרונות מושכת אליה יותר ויותר זרקורים. זוהי עיר נמל עתיקה המאופיינת גם בבנייה חדשה לצד מבנים ארכיטקטוניים גותיים עתיקים שנבנו עוד על ידי גאודי עצמו.

היא מושכת אליה המון צעירים מכל העולם וזו הסיבה כי חיי הלילה של ברצלונה נחשבים לטובים ולמגוונים ביותר באירופה. בדומה למדריד, גם בה תמצאו מבחר כמעט אינסופי של מסעדות, בארים ופאבים, בהם מגישים בין היתר גם מאכלי ים טריים לצד בירה קטלונית משובחת.

טיול לספרד

טיול לספרד

טיול לספרד – קוסטה בראווה

כדאי לדעת, טיול לספרד יכול להיות גם טיול לחופי המדינה הגדושים בכפריי דייגים אותנטיים ישנים לצד מרכזי נופש מפוארים חדשים. קוסטה בראווה – הוא היעד הזוכה למרבית הביקושים. הישראלים רואים ברצועת החוף הזו מקום אידיאלי לחופשת קיץ עם הילדים או בלי, בעיקר כי מזג האוויר שם מאוד מזכיר את ישראל ואילו השירותים והנדיבות שמוצאים במלונות באזור מאוד מזכירים את הטורקיים.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב