מור שוהם

דירות בכפר סבא

Posted on: ינואר 7, 2012

דירות בכפר סבא

תשכחו מת"א, גבעתיים,חולון, רמת-גן ושאר ערי גוש דן, אם אתם רוצים לרכוש או לשכור דירה – רק בכפר-סבא! מה יש בה בכפר-סבא, שהפך אותה ליעד כל כך מבוקש על ידי משפחות רבות? האם זו הסביבה האיכותית, המרחבים הירוקים? החינוך האיכותי?

דירות בכפר סבא –  ירוק ושקט

כפר-סבא, להבדיל מת"א מאפשרת לדייריה ליהנות ממרחב וירוק בעיניים. לא סתם, רבים מהתושבים החדשים של כפר-סבא, הם יוצאי ת"א והסביבה. כמה שנים אפשר לגור בתוך קופסת הסרדינים הנקראת גוש-דן, הרי בסופו של דבר כולנו  רוצים להתפתח, להקים משפחה ולחיות באיכות חיים טובה ככל הניתן. דירות בכפר סבא עונות על כל הצרכים האלו. אי מאפשרת לכם מרחב, שקט, אוכלוסייה איכותית ואפשרות אמיתית לגדל את ילדכם כמו שתמיד חלמתם. בנוסף, המחירים בכפ"ס אינם גבוהים כמו בת"א, מה שמאפשר לכם לגור בדירה מרווחת יותר.

דירות בכפר סבא – קרוב להכל

יתרון נוסף, הטמון במגורים בכפר סבא הוא הקרבה לכל מקום. מבחינת מקומות עבודה, בילויים, מרכזי קניות יש הכל מהכול ובשפע! כל יום נפתח קניון חדש או מרכז הייטק ובכלל המרחק מת"א הוא רק חצי שעה! אחת הסטיגמות על כפר סבא לאורך השנים היו שהיא עיר של זקנים. ממש כמו שמתייגים את גבעתיים כיום. אלה מה? הפיתוח של אזור השרון בכלל ושל כפר סבא בפרט הפך אותה לאחת הערים האטרקטיביות ביותר לזוגות צעירים. זוגות שמאסו בחי ההוללות והבזבוז של ת"א והחליטו שהם רוצים לגדל את ילדיהם בסביבה אחרת. לתוך הוואקום הזה נכנסה כפר סבא במלא התנופה. וכפר סבא ממש לא לבד, די אם נסתכל על הוד השרון הסמוכה לכפר סבא כדי לזהות את המגמה ההולכת ומתרחבת.

דירות בכפר סבא – תיווך מנצח

בעקבות הביקוש של דירות בכפר סבא יש צורך בחברת תיווך מקצועית ומקושרת על מנת לזכות בדירה במקום טוב ובמחיר אטרקטיבי. כאשר אתם בוחרים בחרת התיווך מומלץ לבדוק את מידת הניסיון של החברה וכמובן תעודות המאשרות את אמינותה. לאחר מכן, בשיחה עם משרד התיווך, תוכלו לקבל את חוות דעתם לגבי המקומות הפוטנציאלים בעיר עבורכם ועובר הצרכים שלכם. כל פרמטר יכול להשפיע על המיקום: שני ילדים קטנים, ילד בבית ספר, תינוק וכו', הינם פרמטרים שיעזרו למשרד התיווך להציע לכם את המקום המתאים לכם ביותר. בסופו של דבר, גם מעט מזל אינו מזיק אולם לפני שתסמכו על המזל מומלץ לסמוך על השכל הישר שלכם ועל משרד התיווך שבחרתם. בהצלחה!

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב