מור שוהם

מערכת קול סנטר

Posted on: ספטמבר 22, 2012

כל מה שחשוב לדעת אודות מערכת קול סנטר

מכיוון שהרבה מאוד מהארגונים הפועלים היום הם ארגונים בינלאומיים הפרוסים ברחבי העולם, מושקעים מאמצים נכרים בשדרוג יכולת התקשרות פנים ארגונית. מכיוון שבנוסף לכך, שאיפת העל של כל ארגון או חברה היא לספק את השירות האיכותי ביותר עבור לקוחותיה, נדרשת השקעה בהתאמת מערכת קול סנטר משוכללת שתספק את המענה לשני הצרכים החשובים האלה, ולשדרג את העסק שלכם.

מערכת קול סנטר

מערכת קול סנטר

אילו תוכנות וממשקים נכללים בחבילת מערכת קול סנטר ?

כאשר רוכשים מערכת קול סנטר, מלבד מערכת הטלפוניה עצמה מקבלים חבילת תוכנות, ממשקים ואפליקציות שנועדו לסייע במשימת ניהול העסק. כך למשל IVR הוא נתב חכם אשר מנהל את תורי ההמתנה ודואר קולי בעל אפשרות לשידור ישיר מאפשר להעביר את הפקסים והאימיילים לאנשים הנכונים.

מערכת נוספת מאפשרת ניהול שיחות דחויות ותזמון של כל השיחות הנכנסות. בנוסף קיים גם ממשק אשר מציג את שם המתקשר ומאפשר חיוג ישירות מתוך תוכנת ה-Out Look או מכל מסמך אחר. ישנם גם ממשקים שעונים לצורך בניהול אישי של כל השיחות ומאפשרים לחטוף שיחות ולדלג ביניהן לנוחיות המשתמשים.

אילו כלים טכנולוגיים מספקת מערכת קול סנטר ?

הכלים הטכנולוגיים אותם מספקת מערכת קול סנטר משתנים בין הסוגים השונים של המערכות וניתן להתאימה על פי הצרכים של כל עסק ועסק. מלבד מה שנאמר כאן כבר, מערכת קול סנטר יכולה לאפשר גם חיבור לממשקי CRM וגם לאפשר קישור לסלולאר ולשלוחות המרוחקות. כמו כן ניתן גם להגדיר ולשנות את קבצי המוזיקה בזמן ההמתנה ולקשר את המערכת של קול סנטר לממשקים תקשורת נוספים הקיימים בחברה.

לאילו ארגונים מיועדת מערכת קול סנטר ?

מערכת קול סנטר מיועדת לכל ארגון או חברה אשר זקוקים למערכת טלפוניה משוכללת על מנת לספק שירות איכותי. בנוסף, מערכות אלה מיועדות גם לחברות אשר עוסקות בפעילות המצריכה הרבה מאוד שיחות יוצאות ולניהולן . אם אתם מעוניינים בשדרוג השירות בעסק שלכם, זה הזמן לרכוש מערכת קול סנטר מתאימה לעסק שלכם ולקבל את הטוב ביותר.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב