מור שוהם

לימודי שוק ההון

Posted on: ספטמבר 28, 2012

לימודי שוק ההון – 'כרטיס כניסה' לשוק עבודה אטרקטיבי ומתגמל !

אין ספק, כי בעבור כל קהל הסטודנטים, הן בארץ והן בעולם, המטרות והיעדים הגדולים ביותר שלו הינם השתלבות במסגרת של עבודה איכותית, אבל בעיקר עבודה 'בעלת' אופקים, אטרקטיבית מבחינת אתגרים ומתגמלת ביותר מבחינת שכר לצד תנאי תעסוקה נוחים ונעימים באופן שוטף. יחד עם זאת, מעטים הם סוגי הלימודים ושווקי העבודה אשר מאופיינים בתכונות מתבקשות אלו – מה שכלל לא ניתן לומר על לימודי שוק ההון, לימודים אשר משיקים ורלוונטיים להשתלבות בשוק העבודה של שוק ההון  ומציעים עולם ומלואו לבוגריהם .

לימודי שוק ההון – לימודים ייעודיים, פרטניים ומקצועיים ביותר

ראשית, כאשר אומרים לימודי שוק ההון, הכוונה הינה ללימודים אשר רלוונטיים לתחום פועלו של שוק ההון, שוק של השקעות אשר המטרה שלו הינה גיוס הון למטרות של השקעות מסוגים שונים. מבחינת הליכי עבודה, שוק ההון מאופיין בפעולות כמו קנייה ומכירה של ניירות ערך, מניות, אגרות חוב, גיוס הון ועוד. שנית, כל הפעולות האמורות ועוד הרבה אחרות כלל לא היו יכולות להתרחש ללא לימודי שוק ההון, לימודים ייעודיים, פרטניים ומקצועיים ביותר אשר המטרה שלהם הינה אחת – הכשרת כוח אדם לעבודה בשוק ההון .

 

לימודי שוק ההון מציגים : עולם שלם של קורסים, הכשרות והשתלמויות !

אחד מן המאפיינים הדומיננטיים ביותר של לימודי שוק ההון נעוץ בעובדה, כי לימודים אלו מתקדמים תוך כדי תנועה. במילים אחרות, לימודי שוק ההון עונים בדיוק על הצרכים והמטרות של שוק ההון. ככאלה, לימודי שוק ההון מאופיינים בקורסים כמו לימודים למתחילים ולמתקדמים, מסלול השקעות עצמאי, יסודות ביטוח, סטטיסטיקה ומימון ועוד ועוד נושאים מרתקים וחושבים אחרים .

מתכננים ללמוד ולא יודעים מה ? האם חשבתם על לימודי שוק ההון ?

לימודי שוק ההון הינם ה'תשובה' המוחצת בעבור כל מי שמחפש אחר לימודים מעניינים, בעלי דרישה בשוק העבודה, מאתגרים ו'טעוני' יצירתיות מבחינת העבודה עצמה, ומתגמלים ביותר מבחינת השכר שלהם. אז אם גם אתם מחפשים אחר לימודים כאלה, אתם כבר יודעים מה לעשות .

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב