מור שוהם

יעוץ בטחוני

Posted on: אוקטובר 13, 2012

יעוץ בטחוני נגד גורמים מזיקים

אם אתם שותפים או בעלי חברה או ארגון, ומעוניינים לשמור על הארגון שלכם מפני כל ניסיון של חבלה כזו או אחרת תזדקקו ליעוץ בטחוני. כאשר אתם יוצרים קשר עם חברה שתעניק לכם יעוץ בטחוני ברמה גבוהה ומקצועית, חשוב להבין שלא תמיד זה כאשר יש איום פיזי על עובדי החברה. לא פעם, מדובר על איום עסקי מסוים ( גם עבור ארגונים ללא מטרות רווח ). יש שורה של אנשים בעלי אינטרסים סותרים לשלכם, שמעוניינים לחבל בעסק שלכם בכל צורה אפשרית. חשוב להקדים תרופה למכה, ולנקוט באמצעים המתאימים. איך עושים זאת?

לפעול בשטח האויב

בכדי להקדים תרופה מכה, אתם יכולים בעצמכם לפנות לחברה של יעוץ בטחוני על מנת לנסות ולנטרל את אותם גורמים. החברה תוכל לספק לכם שירותי ריגול של עובדים סמויים בארגונים וחברות מתחרות אשר יוכלו ללקט מידע על המתרחש בהם. תוכלו גם לקבל שירות של האזנות וצילומי סתר, שיוכלו להבהיר לכם מה הצד השני מנסה לתכנן, וכך להתכונן נגדו בצורה יעילה.

וגם לאתר את המרגלים אצלכם

קחו בחשבון כי תוכלו להפעיל שירות של יעוץ בטחוני גם בניסיון לאתר בתוך החברה או הארגון שלכם סוכנים שתולים למיניהם. פנו לאנשי המקצוע שיוכלו לתחקר את העובדים, ולבצע אחריהם מעקב מדוקדק. כמו שאתם יכולים להזמין שירות של האזנות סתר – כך תוכלו גם להזמין שירות אשר יאתר ניסיונות להאזנות סתר בתוך החברה או הארגון שלכם.

אתם אף פעם לא חסרי אונים

יש אנשים שנוטים לחשוב, שאם יש ניסיון לחבל בעסק או בארגון שלהם, הרי שעליהם להשלים עם המצב. השירות של חברות העוסקות בתחום של יעוץ בטחוני מוכיח שלא כך הוא המצב. יש היום שפע של אמצעים שאפשר ורצוי לנקוט כאשר העסק שלכם עומד בפני איום. חשוב מאד לא להרים ידיים באף שלב, ותמיד לדעת שיש מי שיעזור לכם. אל תשאירו כמובן את הטיפול לרגע האחרון – ברגע שאתם מזהים איום פוטנציאלי, צרו קשר עם שירות של יעוץ בטחוני אמין.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב