מור שוהם

מורה לגיטרה

Posted on: יוני 21, 2013

בחירת גיטרה למתחילים

אין כל צל של ספק כי נגינה על גיטרה מזמנת חוויה יוצאת מן הכלל לכל חובב מוסיקה כזה או אחר אשר מעוניין ללמוד לנגן על הכלי הכל כך מיוחד במינו הזה. רוצים להתחיל ללמוד עם מורה לגיטרה? חושבים על לימודי מוסיקה באמצעות מורה לגיטרה? הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא לבחור גיטרה אשר תתאים לכם באופן ספציפי מכל היבט שהוא, ובעיקר מן ההיבט של מבנה הגוף שלכם ביחס לגודל ומבנה הגיטרה הרצויה לכם. תלמיד מתחיל המחפש מורה לגיטרה וגיטרה חייב לדעת מספר דברים לגבי בחירת גיטרה למתחילים לפני שהוא מוציא את כספו. הטוב ביותר הוא להתייעץ עם מורה לגיטרה שיוכל להתאים לכם גיטרה לשלב בו אתם נמצאים ולצרכים ההתחלתיים שלכם.

להלן כמה טיפים לבחירת גיטרה למתחילים:

תקציב – לפני שחושבים על סוג הגיטרה יש להגדיר את מסגרת התקציב של רכישת הגיטרה. חשוב להבין שמחירי גיטרות נעים בין כמה מאות שקלים ועד לאלפי שקלים, שלא לדבר על גיטרות יוקרתיות שיכולות להגיע להרבה יותר מכך. המחיר הסביר עבור גיטרה למתחילים הוא בסביבות 500-600 ₪. במחיר כזה אפשר לשמור על תקציב סביר ולקבל גיטרה באיכות מספיק טובה וליהנות מגיטרה בעלת צליל טוב ונעים.

סוג הגיטרה – יש להחליט על סוג הגיטרה שבה תרצה לנגן. מורה לגיטרה יוכל להמליץ לך על גיטרה אקוסטית, גיטרה קלאסית, גיטרה חשמלית, גיטרה באס וכדומה. בחירת סוג הכלי תהיה גם המפתח בבחירת מורה לגיטרה שכן לכל סוג של גיטרה ישנם מורים שונים המלמדים בדרכים שונות.

גודל הגיטרה – חשוב מאד לבחור בשלב הראשון גיטרה שתהיה נכונה מבחינת הגודל. גיטרה בגודל סטנדרטי לא תמיד מתאימה לילד ומכיוון שחשוב שיהיה לו נוח להחזיק ולפרוט על הגיטרה חשוב להתאים לו את הגיטרה בגודל הנכון עבורו. כשיגדל הילד יעבור לגיטרה בגודל סטנדרטי, אבל כל מורה לגיטרה יוכל ללמד אתו בקלות הרבה יותר גדולה אם יתחיל עם גיטרה בגודל שמתים לו. ישנן גיטרות בגדלים שונים ומומלץ להכנס לחנות כלי נגינה ופשוט לנסות אותן לפני שמחליטים.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב