מור שוהם

אופטיקה רעננה

Posted on: ספטמבר 26, 2013

חנויות אופטיקה רעננה עם פתרונות לילדים

הילד שלכם מתחיל לצמצם את העיניים בכל פעם שהוא צופה בטלוויזיה? אתם מבינים שהוא מתקשה בקריאה לא משום שהוא לא מבין אלא משום שהוא לא רואה טוב את הכתוב? ככל הנראה יש לו בעיית ראיה – ויש לגשת איתו לחנות אופטיקה רעננה על מנת לבחור את המשקפיים המתאימים עבורו ולפתור את בעיית הראייה כמה שיותר מהר מטבע הדברים. אלא שבבחירת המשקפיים לילדים, לעתים עולה קושי מסוים. חלק מהילדים מסתייגים מאד מהמחשבה שכעת יהיו להם משקפיים, והם חוששים מאד מהתגובות של הסביבה. אז איך לוקחים ואם לחנות אופטיקה רעננה, והופכים את החוויה לנעימה עבורם?

 

כמה כללים חשובים מאד

ראשית, יש לבחור חנות אופטיקה רעננה אשר מותאמת בין השאר לילדים. חשוב מאד שהצוות במקום ידע איך לעבוד עם ילדים, איך להרגיע אותם ואיך להפוך עבורם את חווית הבחירה לנעימה מאד. חשוב מאד שהחנות של אופטיקה רעננה תוכל להציע לכם מסגרות מיוחדות אשר מותאמות לילדים בגילאים שונים, כך שהילד לא יירתע מהתהליך.

נוסף על כך, למזלכם הרב כהורים, הטרנד של המשקפיים דווקא הפך להיות חזק מאד בשנים האחרונות. בקרב בי נוער וצעירים אף יש כיום טרנד של הדגשת המשקפיים ובחירת משקפי רטרו עם עדשות גדולות ובולטות. לכן, הציגו לילדים שלכם את ההליכה לחנות אופטיקה רעננה בתור שופינג אופנתי לכל דבר ועניין – כל זאת כמובן בהתאם לגיל שבו הם נמצאים. יש אגב לא מעט ילדים שממש רוצים לשים משקפיים וכבר ברור להם איזו מסגרת הם יבחרו לשים – ויש לעודד אותם לכך, ולא להילחם בבחירות האופנתיות שלהם.

האם כדאי לשים עדשות מגע?

חלק מההורים מלבטים האם לפנות לחנות אופטיקה רעננה כדי שזו תספק עדשות מגע עבור הילדים שלהם .ככלל, חשוב לזכור שעדשות מגע הם פתרון מעולה, אבל הן גם דורשות טיפול יומיומי, וכמובן יכולת לשים אותן בתוך העין. לרוב, ההמלצה היא לתת לילדים רק מגיל 12-13 לעשות שימוש בעדשות מגע. לפני כן – יש להעדיף את המשקפיים.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב