מור שוהם

הלוואה מהירה

Posted on: אוקטובר 5, 2013

אתם צריכים לקחת הלוואה מהירה, ואתם צריכים כי בסופו של דבר הסכום יעבור אליכם בהקדם האפשרי. אין לנו כל צל של ספק כי מבחינתכם הדבר הוא דחוף באופן מיוחד. יחד עם זאת, לפני שאתם ממהרים לחתום עם גוף חוץ בנקאי על התנאים של הלוואה מהירה, חשוב מאד לזכור את אחד מהתנאים המרכזיים ביותר בהלוואה – פריסת התשלומים שלכם. פריסת התשלומים קובעת איך ומתי אתם תחזירו את הכספים לגוף המלווה, איזה סכום יוחזר כל חודש באיזו ריבית, ובאיזה צורה הסכום הנ"ל יתחלק הלכה למעשה.

מגוון של צורות פריסה

חשוב להבין כי גם אתם לוקחים הלוואה מהירה במהירות, יש לכם שפע של אפשרויות בחירה בנוגע לפריסת התשלומים בהחזר ההלוואה. אפשר ליטול הלוואה אשר בה אתם תחזירו סכום חודשי קבוע בכל חודש. זוהי הפריסה הנפוצה ביותר, שכן היא מאפשרת לכם להיות בטוחים בכל חודש איזה סכום אתם תחזירו, וכך כבר מההתחלה להתאים את עצמכם לתנאי ההלוואה.

הלוואה מהירה

הלוואה מהירה

יחד עם זאת, אפשר לקחת הלוואה מהירה גם בתנאים אחרים – כמו הלוואה שבה אתם תחליטו בכל חודש מה יהיה הסכום אשר יוחזר! עליכם כמובן להודיע על כך מראש לגורם המלווה, כאשר מראש יש טווח החזר מינימלי או מקסימלי – אך בתוכו אתם יכולים לשלוט על הסכום. הדבר יכול להתאים למי שצריך גמישות גבוהה מאד לאחר שהוא לקח הלוואה מהירה.

יש אף גופים שיסכימו להעניק לכם הלוואה מהירה, עם דחיה במועד התשלומים. כך למשל תוכלו במשך החודשים הראשונים לשלם רק את הריבית – ואת סכום הקרן לשלם רק לאחר מכן. הדבר מתאים למי שכרגע קצר במזומנים, אך יודע שבהמשך תהיה לו יכולת החזר טובה.

לא צריך להתפשר

אנשים נוטים לחשוב שמכיוון שהם צריכים לקחת הלוואה מהירה – הם צריכים להתפשר על פריסת התשלומים, שכן ממילא הם קצרים בזמן. זכרו שבסוף דווקא הפריסה היא זו שתכריע האם אתם בכלל תצליחו להחזיר את ההלוואה. לכן הקדישו זמן לבחינת הפריסה שמוצעת לכם, ורק לאחר מכן תיטלו את ההלוואה.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב