מור שוהם

שרתים וירטואלים

Posted on: ינואר 4, 2014

על יתרונותיהם של שרתים וירטואלים

נראה כי גם בימים אלו ניתן לומר ללא כל צל של ספק, כי ההתפתחות הטכנולוגית לא עוצרת לרגע, ובתוך כך, כובשים השרתים הוירטואליים את תחום ה – IT בסערה. אם אתה זקוק לשרת, אך לא בטוח איזה סוג של שרת אכן מתאים יותר לפעילות העסקית שלך, מאמר זה יתאר בפניך את היתרונות המרכזיים של השרת הוירטואלי, כך שתוכל לבדוק את האפשרות להתאמתו לצורכי העסק שלך בצורה הטובה ביותר שיש.

שרתים וירטואלים

שרת וירטואלי – יתרונות מרכזיים אשר בהחלט שווה להכיר

  1. חשוב להקדים ולומר, כי בניגוד לשרת ייעודי, ששינוי חומרתי שלו מצריך לכבות אותו כמובן, להוציאו מארון התקשורת ולבצע בו מספר פעולות מורכבות נוספות כאלה ואחרות, הרי שמן הסתם שינוי חומרתי של שרתים וירטואלים יכול להתבצע תוך כדי עבודה והוא פשוט ביותר מטבע הדברים.
  2. שרתים וירטואליים קלים יותר לגיבוי, ואינם מצריכים מיומנות טכנית גבוהה או ידע תאורתי מעמיק במיוחד.
  3. חלוקת המשאבים המאפיינת שרתים וירטואלים היא אופטימאלית, מבחינת המהירות בה רצים אתרים אשר יושבים על שרתים אלה. זאת לעומת שרת ייעודי, שאין בו חלוקה מבוקרת, כאשר מספר רב של אתרים משתמשים באותם המשאבים.
  4. שרתים וירטואלים הם גמישים יותר, וניתן להגדילם ולשדרגם בהתאם לצמיחה של העסק, זאת בלחיצת כפתור אחת בלבד. עבור עסק מתפתח, אם כן, השרת הוירטואלי הוא אידיאלי!
  5. אם אתם בעלי אג'נדה ירוקה ומודעות אקולוגית, שרתים וירטואלים יתיישבו יותר (בהשוואה לשרתים ייעודיים) עם פילוסופיית החיים שלכם, מאחר שהם חוסכים באנרגיה.

לקבל מידע נוסף מציגי החברה הספקית

אם עדיין אינכם בטוחים בסוג השרת המתאים לכם, ואם יצאתם עוד יותר מבולבלים, דרך יעילה לקבל החלטה היא פשוט לפנות אל החברה המספקת את השירות, על מנת להפנות אל נציגיה את כל השאלות שיש לכם. נציגי החברה יוכלו להסביר לכם באריכות את ההבדלים בין שני סוגי השרתים הנפוצים ביותר, ויסייעו לכם לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, שגם תצעיד את העסק שלכם אל קדמת החזית הטכנולוגית.

 

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב