מור שוהם

ארון משרדי

Posted on: אוגוסט 27, 2014

ארון משרדי הוא אחד מהפריטים השימושיים בכל משרד ועליו להיות מאד פרקטי. עם זאת, הארון צריך להיות גם מעוצב ומותאם למראה הכללי של המשרד ולהתאים לאווירה במקום. ארון משרדי הוא רהיט אשר בולט במשרד וכל מי שמקבל אליו לקוחות לפגישות עבודה במקום צריך להתחשב בנראות הכללית של המקום ולחשוב גם מה רואה הלקוח כשהוא נכנס למשרד.

פרקטיות

אחד הדברים שיש להתחשב בו כאשר בוחרים ארון משרדי הוא הפרקטיות. בטרם רוכשים את הארון יש לחשוב למה הוא משמש. האם בתוך הארון יהיו קלסרים גבוהים, האם עליו להכיל ציוד משרדי וכמו כן חשוב להחליט מראש האם הארון מיועד להיות פתוח או עם דלתות סגורות ואולי אף מתאים לנעילה. במידה ומה שנשמר בארון הוא חומר סודי או חסוי, חשוב מאד למצוא ארון מתאים שיכול להינעל בבטחה.

התאמה למקום

הארון המשרדי צריך להתאים למקום במידות ובגישה אליו, כלומר יש לבחון את המקום בו הארון הולך להיות ולמדוד את המקום. לאחר שמבצעים מדידות של המקום יש לבחון את הגישה לארון כיוון שאם יש צורך בארון משרדי עם דלתות חשוב לא רק מה המקום של הארון עצמו אלא גם שיהיה מקום עם גישה נוחה כשפותחים את הדלתות. ישנם משרדים בהם יש גומחות וניתן לנצל אותן כדי לשים ארון משרדי ולשם כך חשוב להקפיד למדוד את המקום במדוייק.

עיצוב

ארון משרדי הוא ריהוט בחלל ועליו להתאים לנראות הכללית של החלל. אם המשרד משדר רצינות עץ מלא יוכל להתאים למקום ואם המשרד משדר שובבות או יצירתיות הארון יוכל להיות צבעוני או עם פורמיקה עליו ואפילו עם איור. כאשר אנו מקבלים למשרד לקוחות הם בוחנים אותנו גם על פי העיצוב והארון הוא פריט בלתי נפרד מהחדר.

1

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב