מור שוהם

לופט אשדוד מציע את כל היתרונות

Posted on: מרץ 20, 2015

מי שרוצה לבחור לופט ומתלבט בין ערים ואיזורים בארץ מוזמן להגיע לאשדוד. אחת הערים התוססות, הצבעוניות ומהנות בחוף הים התיכון פותחת את שעריה גם עבור מסיבות בלופטים. מבחינת שוכרי לופט אשדוד היא עיר עם יתרונות רבים. ראשית, זו העיר החמישית בגודל אוכלוסייתה בישראל והמשמעות היא שתמיד ניתן למצוא בה מקומות בילוי פתוחים. שנית, היא שוכנת מדרום ליבנה, מצפון לאשקלון וממערב לגן יבנה ולכן נמצאת במרחק נסיעה קצר מתל אביב וגוש דן.

מכל האמור לעיל ניתן להבין את ההצלחה של בחירת לופט אשדוד. יחד עם זאת, רצוי להיכנס לעובי הקורה על מנת לבדוק מה יש לכל לופט להציע. מבחינת אטרקציות בתוך הלופט, הציוד המגיע כולל בדרך כלל ערכת קריוקי, מערכת שמע ומולטימדיה, מקרן, תאורת לדים מתחלפת וכמובן בר ישיבה מפנק ושלל פינות ישיבה נוספות. מעבר לכך, בלופט ברמה גבוהה מחכים לאורחים גם חדרי רחצה, ג'קוזי, עמדות ברביקיו, שולחנות משחק כמו פוקר וסנוקר ועוד.

שבעה חופי רחצה ועמידה בתנאי התקן הסביבתיים

מכל האמור לעיל ניתן להבין מדוע בבחירת לופט אשדוד היא אופציה מועדפת. לרשימת היתרונות כדאי להוסיף את הקרבה של אשדוד לים התיכון ואת מספרם הגבוה של חופי הרחצה. מי ששוכר לופט באשדוד בתקופת הקיץ לדוגמא יכול לבלות את שעות הבוקר בחופי רחצה מפנקים ומרווחים. שני חופים באשדוד קיבלו בשנת 2013 את תו האיכות הסביבתי הבינלאומי על עמידתם בתנאי התקן הסביבתיים, ותיירים מכל רחבי העולם מגיעים כדי לבלות על שפת הים.

לסיכום, בבחירת לופט אשדוד היא בהחלט עיר עם יתרונות משמעותיים. כדאי לנצל זאת כאשר מפיקים מסיבה או מחפשים מקום לאירוע פרטי של פעם בחיים.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב