מור שוהם

אורנג' שירות לקוחות

Posted on: אוגוסט 9, 2015

אורנג' שירות לקוחות מאוייש בנציגי שירות שהוכשרו במתן שירות ומתן שירות הקשור לשירותי החברה. פניה אל אורנג' שירות לקוחות מאפשרת לכל אחד לפתור בעיות שונות, לשאול שאלות, לשנות את השירות או להתחבר אליו. החברה מאפשרת גם ללקוחות פרטיים וגם עסקיים לקבל את המענה הטוב ביותר לשאלותיהם ולזכור בשירות ברמה גבוהה.

פתרונות ללקוחות פרטיים

אורנג' מציעה פתרונות תקשורת סלולריים וביתיים ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים. כדי לתת את השירות הטוב ביותר הנציגים של החברה מנסים קודם כול להבין מהו הצורך של כל לקוח. הנציגים יכולים לשאול שאלות שונות ולהציע פתרונות מסוגים שונים כשהמטרה שלהם היא להתאים לכל לקוח את הפתרון הנכון לו ביותר. דרך יצירת קשר עם אורנג' שירות לקוחות אפשר לקבל מידע על שירותי החברה וגם להתאים בין השירותים השונים לבין הצורך האישי של כל לקוח.

פתרונות ללקוחות עסקיים

לקוחות עסקיים יכולים לגלות מהר מאד כי חברת אורנג' מציעה להם פתרונות תקשורת מעולים. יצירת קשר עם אורנג' שירות לקוחות יכולה לפתור בעיות רבות. החברה מאפשרת ללקוחות העסקיים ליהנות מכמה קווי טלפון אשר עובדים כמו מרכזיה. היא יכולה להתאים מספרים מיוחדים ללקוחות ובשיחת טלפון אחת עם נציגי החברה אפשר למצוא לכל עסק את פתרון התקשורת הטוב ביותר עבורו.

נציגי השירות של החברה

נציגי השירות של אורנג' שירות לקוחות הם נציגים שעברו הכשרה מקיפה. הנציגים עוברים הכשרה קפדנית גם בתחום שירות הלקוחות ומתן מענה ברמה גבוהה וגם בכל הנוגע לשירותי החברה. הנציגים יכולים לתת למתקשרים הצעת מחיר להצטרפות לשירותי החברה, הם יכולים לתת מידע בכל הנוגע לחשבוניות או שינוי אמצעי תשלום ובמידת האפשר הם עוזרים בכל הנוגע לתקלות במכשירים ומבצעים תיאום של טכנאי בשטח.

אורנג' שירות לקוחות

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב