מור שוהם

מפוחים והצורך בהם

Posted on: אוקטובר 27, 2015

אם יש לכם צורך לרכוש מפוחים או להתקין אותם בבית או בעסק שלכם, חשוב מאד שתדעו לבחור את החברה המתאימה ביותר לעבוד איתה ולרכוש ממנה את המפוחים. התפקיד של המפוחים הוא להניע את האוויר במקום, לנקות אותו והם יכולים להשפיע על איכות החיים של האנשים שנמצאים במקום. במקומות מסוימים כמו למשל מפעלים שמתעסקים בחומרים מסוכנים לא מדובר בפריבילגיה שאפשר לבחור אם לשים מפוח או לא, מדובר בהכרח ולכן חשוב מאד לקבל החלטה נכונה עם איזו חברה לעבוד. בבחינת החברה יש לבדוק איזה מלאי יש לה להציע, אם היא נותנת שירותי התקנה במקום ולבחון מהי האחריות שהיא מספקת עבור המפוחים שהיא מוכרת.

המלאי שיש לחברה להציע

החברה צריכה להציע לכל מקום את המפוח הנכון ביותר עבורו ולשם כך היא צריכה להחזיק או לייבא מלאי מגוון של מפוחים. חברה שעובדת עם מלאי מצומצם מאד עלולה להמליץ על המפוח הלא נכון למקום פשוט כי אין לה חלופה שהיא יכולה להמליץ עליה. מומלץ לקבל הצעה ליותר ממפוח אחד ולבצע בחירה מבין האפשרויות המוצעות ולא מתוך תחושה שאין ברירה.

שירותי התקנה

לא כל חברה נותנת שירותי התקנה של המפוחים ועם זאת, מומלץ מאד שהחברה שמוכרת מפוחים תכיר את התהליך כדי להתאים את המפוח הנכון ביותר לכל מקום. מומלץ גם שהחברה תיתן הערות שונות במקום אם יש צורך בכך, הערות הנוגעות להתקנה והפעלה של המפוח.

קבלת אחריות על המפוחים

חברה המתמחה בתחום המפוחים צריכה לא רק לעזור לבחור את המפוח הטוב ביותר אלא גם להבטיח עבודה שוטפת במקום ולכן היא צריכה לתת אחריות. חשוב לבחור לכמה זמן תקפה האחריות וכיצד החברה שמספקת מפוחים מספקת את האחריות.

מפוחים

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב