מור שוהם

מנעולן -השוואת שירותים

Posted on: פברואר 15, 2016

לקוחות שצריכים להזמין שירותי מנעולן יכולים לבצע את ההשוואה על פי מספר קריטריונים. הקריטריון הראשון הוא איזור מתן השירות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל החברות המספקות שירותי פריצת מנעולים פרוסות באופן ארצי. חשוב לסנן בין נותני שירותים לפי איזור גיאוגרפי וכך לחסוך זמן וכסף. סינון מן הסוג הזה גם מסייע לאסוף המלצות ולהשוות בין נותני שירות רלוונטיים בלבד. נהוג לבצע את הסינון לפי שירותי פריצה באיזור תל אביב והמרכז, באיזור השפלה, באיזור חיפה והקריות, באיזור השרון, באיזור ירושלים, באיזור הצפון או באיזור מצפה רמון והדרום.

שירות

הקריטריון השני להשוואת שירותי מנעולן לא פחות חשוב ובו מתמקדים באופי השירות עצמו. יש להבחין בין אנשי מקצוע שמבצעים שירותי פריצה בלבד, לבין מומחים שעוברים הכשרה על שכפול מפתחות, מנעולנות רכב, פריצה ממוחשבת, שירותי כספות ומנעולים ביומטריים או דיגיטאליים. חלק מאנשי המקצוע גם מספקים שירותי שכפול מפתחות שער ומציעים את שירותיהם עבור לקוחות עסקיים, חברות וארגונים.

מה מאפיין שירות מקצועי?

מי שרוצה לבחור מנעולן על פי קריטריון של מקצועיות צריך לבדוק קודם כל את האישור מטעם משטרת ישראל. חשוב לתת עדיפות לאיש מקצוע שמחזיק באישור כזה וגם לבדוק את התוקף שלו. זו הדרך היחידה להבטיח רמה גבוהה של אמינות ולמנוע מצב בו הפורץ מסכן את הרכב או הדירה. במקביל, אפשר למדוד את רמת המקצועיות על פי חברות בארגון מנעולנים וקורס הסמכה ייעודי.
לא כדאי להקל ראש בחשיבות שירותי הפריצה. יש להקצות לפחות כמה ימים להשוואה בין נותני שירותים ולהשתמש גם במידע המופיע באתרי האינטרנט. אפשר לבצע סינון גס בין מנעולנים על פי איזור גיאוגרפי, אך לאחר מכן מומלץ גם לקבל המלצות.

מנעולן

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב