מור שוהם

לוחות פלסטיק למטרות תצוגה ושיווק

Posted on: מאי 31, 2016

אחת הסיבות הטובות ביותר לקנות כמות גבוה היחסית של לוחות פלסטיק, היא אם יש לכם עסק אשר זקוק לתצוגה טובה יותר ולאמצעי שיווק מתקדם. אולם, מה הקשר בין לוחות פלסטיק לבי עולם הפרסום והשיווק? הקשר הוא חזק מאד, בעיקר משום שבעזרת לוחות הפלסטיק אפשר להכין מתקני תצוגה נהדרים – בין השאר מתקנים לתצוגה של המוצרים עצמם , לוחות שעליה נתן לתלות תמונות שונות לשיווק העסק שלכם, ועוד כמה שימושים שמיד נפרט עליהם!

הכל אפשרי עם הלוחות הללו

האם למשל חשבתם מהי הדרך הכי טובה להציג את המחיר של המוצרים שלכם? לא תמיד כדאי להסתפק רק בתווית המחיר הקטנה. לפעמים המחיר הוא הכוח שלכם, ותוכלו לממש זאת בעזרת לוחות פלסטיק! איך זה יבוא לידי ביטוי? קחו למשל מצב שבו אתם רוצים לפרסם מחיר מבצע מיוחד אשר ישכנע אנשים לרכוש את המוצר. בעזרת לוחות פלסטיק מיוחדים, שבתוכם אתם מכניסים נייר מיוחד שעליו מודפס המחיר. הפלסטיק כמובן שומר על תווית המחיר כך שהיא לא תדהה, תיקרע או תיפול – וכך לאורך זמן המחיר מבצע מוצג והמוצר יכול להימכר בצורה טובה יותר.
מובן שכיום, בעזרת לוחות פלסטיק אפשר גם לייצר ולהרכיב מתקני תצוגה מתקדמים במיוחד. אין גבול למתקני התצוגה שאפשר לייצר עם לוחות אשר עשויים מפלסטיק – כולל מתקנים ישרים ואנכיים שעליה המוצרים השונים תלויים, וכמובן גם מוצרי תצוגה שבהם הפלסטיק עובר עיבוד דווקא לצורה עגולה יותר, וכך הוא הופך למתקן אחסון של מוצרים קטנים וזמינים לרכישה.

אתם בוחרים בסוג המוצר שיתאים לכם

אם יש לכם חנות או כל עסק אחר שזקוק לשיווק יעיל במיוחד, כדאי מאד לראות אילו דגמים של לוחות פלסטיק אתם יכולים לקנות. לא פעם הסיוע יהיה דווקא משם!

לוחות פלסטיק

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב