מור שוהם

מכירת יהלומים

Posted on: יוני 13, 2016

רבים מאתנו מעוניינים במציאת חברה המתמחה במכירת יהלומים מסיבות שונות

כל אדם אשר רצה להכין תכשיט מיוחד, חיפש טבעת אירוסין או פשוט רצה לקנות צמיד משובץ יהלומים, נעזר בחברה המתמחה במכירת יהלומים. כיום ישנן חברות רבות המבצעות מכירת יהלומים, ביניהן הבורסה ליהלומים, המשביר לצרכן, חנויות תכשיטים ועוד, אולם בכל חנות המכירה מתבצעת בצורה קצת שונה אשר יש להכיר במידה ואנו מחפשים חברה המבצעת מכירת יהלומים שתתאים לנו.

אז כיצד מתבצעת מכירת יהלומים?

  • מכירת יהלום לבד: כאשר אנו מדברים על מכירת יהלומים, אנו מדברים בעצם על מכירת היהלום בפני עצמו, כאשר הוא אינו חלק מתכשיט או משובץ בכל דבר אחר. מכירה בסגנון זה מתבצעת בעיקר בבורסה ליהלומים, אולם ניתן למצוא סוחרי יהלומים המבצעים פעולה דומה. במכירה זו יש לשים דגש לגודל היהלום, צבעו, חיתוכו ועכירותו, אשר אלו הם הגורמים המשמעותיים ביותר המשפיעים על מחיר היהלום. כמו כן, בסיום מכירת יהלומים מסוג זה על החברה לספק ללקוח תעודה המפרטת את כלל פרטי היהלום וכן את כלל פרטי העסקה.
    מכירת יהלומים.jpg
  • מכירת יהלום משובץ: כאשר אנו מחפשים חברה המבצעת מכירת יהלומים כחלק מתכשיט, בגד וכדומה, עלינו לפנות דווקא לחברות המתמחות בפריטים אותם אנו מעוניינים לרכוש, ולאו דווקא לחברות המתמחות במכירת יהלומים. חברות אלה ישכללו במחיר הסופי גם את העבודה על התכשיט או הפריט הגמור, שימוש בחומרי הגלם שנעשה ועוד מגוון גורמים, כך שהמחיר הסופי יכול להיות גבוה בהרבה מערך היהלום. בדרך כלל חברות אלה יעניקו תעודה המתארת את הפריט שרכשנו מהן, ללא תלות משמעותית ביהלום, ולעיתים קרובות אף יעניקו ביטוח ואחריות לתקופה מסוימת לאחר הרכישה.

מכירת יהלומים מתבצעת בצורות שונות בחברות שונות, וחשוב לדעת היכן היא מתבצעת בצורה שתתאים לנו ולפי זה לבחור לאן לפנות.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב