מור שוהם

שירות מענה טלפוני לעסקים

Posted on: יולי 7, 2017

בדיוק מה שהעסק שלך צריך

כל עסק חולם לגדול ולצמוח אך המשימה לא תמיד כזו פשוטה. אחד השלבים הכי קשים היא לגייס עוד לקוחות וגם כאשר הלקוחות הללו מגיעים, להצליח לעשות את השינוי בין נפח העבודה של פעם לזה הנוכחי שיכול להיות גם כפול ומשולש. כדי להצליח להתמודד עם כמות לקוחות גדולה יותר, יש צורך בארגון יעיל יותר של לוח הזמנים ושהמידע יעבור יותר בקלות. עסקים רבים צריכים לעשות את הצעד ולהתרחב, להקים משרד עם צוות מזכירות אך העלויות יכולות ליצור תזרים כספים שלילי. שירות מענה טלפונים לעסקים נותן לכל עסק את האפשרות הזו עם עלויות מינימליות

מזכירה קבועה בשעות קבועות

שירות מענה טלפוני לעסקים נותן לכל אחד מזכירה אישית שתענה לכל הלקוחות שלו. מזכיר זו יכולה לענות לעוד לקוחות של חברות אחרות אך בסופו של דבר כל לקוח שיתקשר אליכם למספר ייחודי שלכם שייענה עם פתיח ייחודי שלכם ותמליל שיחה ייחודי כאשר כל המידע נמצא נגיש ומוכן לשליפה על ידי המזכירה, הלקוח יתרשם מכך שהעסק הוא עסק רציני שמתפקד היטב ויש לו את המערכות הכי נוחות ליצירת קשר עם לקוחותיו. שירות הלקוחות היום חשוב מאוד ואנשים בוחרים את העסקים שלהם לא רק בגלל מחירים זולים אלא בגלל מה שמסביב.

הכול אצלכם במייל באותו הרגע

אם אתם מודאגים מכך שהמידע שמתקבל בשירות מענה טלפוני לעסקים לא יעבור אליכם בצורה טובה, אין לכם ממה לדאוג. בשירות מענה טלפוני לעסקים אתם מקבלים את כל התורים, ההזמנות, הפניות, התלונות וההתקשרויות שהתרחשו במהלך היום או במהלך הלילה ישירות למייל או באיזה דרך שנוחה לכם, אפילו באופן מיידי. כך אתם בשליטה מוחלטת על הלקוחות שיוצרים קשר עם העסק שלכם בעוד העבודה שלכם נעשית באין מפריע.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב