מור שוהם

ספריי שיזוף עצמי

Posted on: אוקטובר 24, 2021

כל מה שכדאי לבדוק לפני שבוחרים ספריי שיזוף עצמי

בחירה נכונה של ספריי שיזוף עצמי מחייבת הכנת שיעורי בית. במסגרת השוואה בין סוגים שונים של ספריי כזה, צריך קודם כל לברר האם הוא נמכר תחת רישיון של משרד הבריאות. רישיון של משרד הבריאות מעיד בין היתר על כך שהמוצר עבר תהליך ארוך, מפורט ויסודי של בקרת איכות ובטיחות. אם יש לכל סוג של ספריי שיזוף עצמי רישיון של משרד הבריאות, המשמעות היא שבטוח להשתמש בו ושניתן לעשות את זה ללא חשש.

בדיקה אחרת שאותה כדאי לבצע על מנת להגדיל את הסיכוי ליהנות מהיתרונות של ספריי שיזוף עצמי גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך היא זמן השימוש מפתיחה. חלק מהמוצרים מהסוג של ספריי שיזוף עצמי מיועדים לשימוש גם אחרי 24 חודשים, או במילים אחרות שנתיים, בעוד חלק אחר נשארים שימושיים רק 12 חודשים – או במילים אחרות שנה. אז כדי ליהנות מהיתרונות של ספריי שיזוף עצמי, כדאי לבדוק מה זמן השימוש מהפתיחה המומלץ על ידי היצרן.

מה עדיף – ספריי שיזוף עצמי או קרם?

גם ספריי שיזוף עצמי וגם קרם שיזוף עצמי פועלים למען השגת אותן מטרות. עם זאת, יש הבדל בין האופן שבו מיישמים על הגוף ספריי לבין הדרך שבה עושים את זה עם ספריי. אם רוצים להשיג את היתרונות השונים של ספריי שיזוף עצמי בטווח הקצר והארוך, צריך להתאים את סוג היישום למה שמרגיש נוח יותר.

ברוב המקרים, ספריי שיזוף עצמי עדיף על קרם כי המשמעות היא שניתן להגיע בעזרתו אל כל האזורים השונים של הגוף. לעומת זאת, מריחת הקרם תתבצע באזורים נגישים בלבד ולכן לרוב היא גם פחות נוחה.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב