מור שוהם

היפה והחנון 2

Posted on: נובמבר 4, 2010

גם אני כמו רבים וטובים אחרים התנגדתי לצפות בעונה הראשונה של היפה והחנון וגם אני כמו אותם רבים וטובים אחרים הבנתי בסוף העונה שאני מצפה בכיליון עיניים  לעונה הבאה – היפה והחנון 2.

בעונה הראשונה של היפה והחנון התנגדתי ל"ניסוי החברתי" הזה בו מצוותים לזוגות את הבנות יפות והלא כל כך חכמות עם הגברים שטיפוח הוא לא הצד החזק שלהם אלא יותר שימוש במוח.

היפה והחנון 2 ככה זה נראה בחו"ל..

ההתנגדות שלי לצפות בתוכנית התבררה לא נכונה, המשתתפים בתוכנית נהנו, למדו והשתנו לאחר התוכנית, הבנות למדו שלא רק על היופי שלהן צריך להסתמך בחיים ותמיד הן יזכרו כיצד היו מביטים עליהן אילו לא היו נראות כך והגברים למדו כיצד לפתח קשרים חברתיים, לצאת קצת מהספרייה ולגלות עולם שלם של בילויים ובנות בחוץ.

השילוב בין הזוגות נראה בהתחלה כבלתי אפשרי. הבנות היפות שרגילות שכל מי שמסתובב סביבן הוא יפה ומטופח צריכות להרגל לבנים שלא נראים כמו גבר החלומות שלהן ואוהבים לדבר על נושאים שלא כל כך מעניינים אותן.

היפה והחנון 2 – מטרת התוכנית

כמו כל מטרת תוכניות הריאליטי היפה והחנון 2 היא לרגש.  בעונה הראשונה מטרת הבנות היפות הייתה ללמד את הבנים כל מה שנוגע לטיפוח, ספורט, יחסים בין אישיים (כיצד לפנות לבנות, להתחיל איתן וליצור איתן קשר), יחסים חברתיים ובקיצור כיצד לצאת מהספרים אליהם הם רגילים כל כך אל חיי הבילויים שהן רגילות אליהן כל כך. מטרת הבנים היא ללמד את הבנות היפות קצת מעבר לטיפוח, עליהם ללמד אותן נושאים שונים כמו מדע, ספרות, מוסיקה קלאסית, אקטואליה, גוף האדם, ידיעת הארץ והעולם ועוד.

מטרת הזוגות לעבור את המשימות והאתגרים במהלך התוכנית, בסוף התוכנית עליהם להגיע לשינוי המהותי ביותר וכך לזכות בפרס הגדול.

השוני בין היפה והחנון 2 לעונה הראשונה

מה שראינו בעונה הראשונה של היפה והחנון יהיה עוד יותר טוב ומסקרן בעונה החדשה – היפה והחנון 2. היפה והחנון 2 גם כן תחבר בין שני העולמות שונים לחלוטין רק שהפעם דאגו למשתתפים יותר קיצוניים. היפה והחנון 2 תציג בפני הצופים בנים יותר חנונים מהעונה הקודמת ובנות יפות, אך הרבה פחות חכמות מהעונה הקודמת.

היפה והחנון 2 גם כן צולמה במגורים משותפים בוילה מפוארת, הצילומים נערכו כ- 8 שבועות והשתתפו בה 11 זוגות, את התוכנית מנחה כמו בעונה הקודמת פיני טבגר והפרס הגדול יעמוד על 200,000 ₪.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב