מור שוהם

אדיר לפיד

Posted on: ינואר 21, 2012

אדיר לפיד – דרום אמריקה שלא היכרתם

מה עוד לא נכתב על דרום אמריקה? היבשתם המרוחקת שמושכת אליה עשרות אלפי ישראלים מדי שנה, מכל הגילאים ומכל המינים. יש בדרום אמריקה סוג של תבלין שגורם לנו הישראלים להתרגש ולהתחבר מחדש אל נופי הטבע. זה לא שחסרים לנו נופים יפים בארץ, אלא שבדרום אמריקה אנו מקבלים כל פעם מחדש את התחושה של סוף העולם.

אדיר לפיד, מדריך עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה, מתמחה בהדרכת טיולים בדרום אמריקה. קבוצות קטנות ואיכותיות שמאפשרות לטייל באווירה קסומה. כל קבוצה מגדירה מראש עם אדיר לפיד את דגש הטיול: היסטוריה, נופי טבע, ארכיאולוגיה, טקסים דתיים או אפילו ספורט. הידע האדיר שצבר אדיר לפיד, מאפשר לו להוציא טיולים באיכות הכי גבוהה שתמצאו, טיולים פשוט נפלאים.

אדיר לפיד

אדיר לפיד תמיד ימליץ על ברזיל

יש משהו בברזיל שהופך אותה לליבה של דרום אמריקה. השמחה, הצבעוניות, הכדורגל והקרנבל נותנים לה מקום של כבוד בקרב מטיילים מכל העולם. אדיר לפיד מדריך קבוצות בכל רחבי ברזיל, הן בתקופת הקרנבל והן בתקופות אחרות לאורך השנה.

ברזיל מציעה לקבוצות מטיילים שילוב נדיר של חופים, אלכוהול והנאות ביחד עם היסטוריה, תרבות עשירה וטבע מעלף. מדריכים כמו אדיר לפיד מכירים כל פינת רחוב ברחבי ריו דה ז'נרו. טיול עם מדריך מיומן חושף בפניכם את הסודות הכמוסים של ברזיל, את רגעי הקסם שאינם גלויים לשאר התיירים.

ארגנטינה

מבחינת אדיר לפיד, טיול שהתחיל בברזיל – טבעי שימשיך אל עבר ארגנטינה השכנה. אין מילים לתאר את היופי של המדינה הזו, כולל עיר הבירה בואנוס איירס. מטיילים רבים מספרים כי התאהבו בעיר הבירה, ובחרו להישאר בה הרבה מעבר לתכנון המקורי.

אוהבים להתערבב עם המקומיים? אוהבים לרקוד? אדיר לפיד ישמח לקחת אל המקומות השווים ביותר שיש לארגנטינה להציע…

אדיר לפיד – יעדים נוספים

יעדים נוספים עליהם ממליץ אדיר לפיד: צ'ילה ומדבר המלח, המאצ'ו פיצ'ו בפרו, אקוודור ובוליביה. דרום אמריקה היא יבשת ענקית ולכן מומלץ לפני הטיול לחשוב טוב מה הכי מעניין אתכם.

עוד כמה פרטים על אדיר לפיד

אדיר לפיד הינו אחד המדריכים המנוסים ביותר בישראל ליבשת דרום אמריקה. אדיר לפיד דובר את שפת המקומיים, מכיר גורמי תיירות מקומיים ואף התגורר למשך תקופות ארוכות בברזיל וארגנטינה. היתרון הגדול של טיול מאורגן בקבוצות קטנות הוא האווירה האינטימית, התהליך המשותף והחיבור שנוצר בין חברי הקבוצה.

הטיול בדרום אמריקה היה הטיול היפה ביותר שעשינו מעולם.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב