מור שוהם

פאונדרס

Posted on: ספטמבר 26, 2013

פאונדרס משקיעה בנכסים גמישים

אין זה סוד כי כיום תחום הנדל"ן מעניין יותר ויותר ישראלים, ובעיקר נדל"ן בחו"ל, בו ניתן ליהנות מתשואה גבוהה ביותר במידה ומנהלים תהליך בחירה נכונה של הנכס להשקעה. נראה כי בהקשר זה אחד מן העקרונות אשר מובילים תמיד את חברת פאונדרס, בכל מה שנוגע להשקעות בנדל"ן מניב, הוא שהחברה מעדיפה להשקיע בנכסים כאלה ואחרים אשר נחשבים לגמישים. במה גמישות זו מתבטאת, ומדוע בעצם היא חשובה? חשוב להבין, כי הגמישות של הנכסים היא קריטית  שכן נדל"ן אשר נחשב גמיש, יכול להיות מותאם בצורה טובה יותר לשוכר בהווה ולשוכרים עתידיים ואף לקונים עתידיים – והדבר חשוב לחברת פאונדרס, שכן כך היא תבטיח את ההחזר של הרווחים למשקיעים שלה בצורה בטוחה יותר.

איך הגמישות מתבטאת?

אבל איך בעצם הגמישות של הנדל"ן באה לידי ביטוי? פאונדרס מקפידה תמיד להשקיע בנכסים, אשר ניתן לבצע בהם שינויים והתאמות שונות. השינויים הללו יכולים להיות מגוונים מאד בהחלט – הרחבה של שטחי חדרים, הוספת קומה בעתיד, שינוי בתשתיות של המבנה, הוספת חלק חיצוני, ועוד ועוד שינויים שונים ומגוונים. ברוב המקרים, השינויים הללו נדרשים, שכן פאונדרס משקיעה בעיקר בנדל"ן מבני במגזר העסקי – וכאשר נכנס גורם עסקי חדש שמעוניין לרכוש את הנכס, יש לו לרוב גם דרישות מסוימות לשינוי. אם פאונדרס השכילה מראש לרכוש נכס שניתן לשנות אותו בקלות יחסית, ואין צורך בסבך ביורוקרטי כדי לבצע את השינויים הנדרשים – הרי שכך העסקה תוכל לצאת לפועל באופן מהיר יותר, והרווחים למשקיעים יובטחו.

פאונדרס

חשוב גם לפני מכירה

מעבר לכך, הגמישות בשינוי הנכסים של פאונדרס היא חשובה, גם כאשר מדובר על מכירת הנכס. מבחינת פאונדרס, נדל"ן מגיע כידוע בשתי צורות – הן נדל"ן שאפשר להשכיר לגורם מסוים, והן נדל"ן שניתן להשביח אותו, ולמכור אותו לאחר מספר שנים במחיר גבוה יותר – ולכן חשוב שיהיה אפשר לבצע את השינויים וההתאמות בנכס גם לפני מכירתו. כך, מובטחים הרווחים למשקיעים, וכך פאונדרס יכולה גם למכור פרויקטים שנחשבים מרכזיים ויוקרתיים.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב