מור שוהם

הלוואה מיידית

Posted on: אוקטובר 5, 2013

השיקולים ללקיחת הלוואה מיידית

יש רגעים מסוימים בחיים אשר בהם אתם זקוקים מהרגע להרגע לסכום כסף מסוים, ואין לכם אותו בנמצא. במצב כזה אין כל צל של ספק כי תזדקקו למימון מגורם חיצוני כל שהוא כזה או אחר אשר ילווה לכם את הכסף באופן מיידי. רבים מן האנשים אשר זקוקים למזומן באופן מיידי פונים לבקש הלוואה מיידית הידועה גם בשם הלוואת אקספרס. היתרון הגדול שבבקשת הלוואה שכזו הוא הזמן הקצר שנדרש מבקשת ההלוואה, אישורה ועד להעברתה לחשבון הבנק של הלווה. ברוב הגופים המלווים תוכלו לקבל את הכסף תוך 24 עד 48 שעות מרגע בקשת ההלוואה וזאת בתנאי שתעמדו בתנאי סף שכל גוף מלווה מעמיד לקבלת ההלוואה.

יתרון נוסף ומאד משמעותי הוא שכדי לקבל הלוואה מיידית לא נחוצים ערבים או בטחונות כפי שנדרש בנטילת הלוואות אחרות. ההלוואה מאושרת על פי נתוני הלקוח בבנק ולכן ניתן לקבל את האישור מהר בתנאי שאתם בעלי רקורד בנקאי סביר.

הלוואה מיידית

הלוואה מיידית

אם אתם מעוניינים לקחת הלוואה מיידית יש לעשות את השיקולים הבאים לפני ההחלטה:

גובה הריבית – יש לבדוק היטב את גובה הריבית המוצעת לכם ולהשוות עם הצעות אחרות. לקוחות טובים של הבנק יוכלו להתמקח על גובה הריבית שניתנת במקומות אחרים כדי להשוות אותה.

התאמת סכום ההלוואה ליכולת ההחזר שלכם – מומלץ להתאים את גובה ההלוואה ליכולת ההחזר שלכם בהתאם להכנסות ולהתחייבויות הנוספות שכבר לקחתם על עצמכם מבחינה פיננסית, וזאת על מנת שההלוואה לא תהפוך לאבן על צווארכם.

חישוב תקופת ההלוואה – העיקרון הוא שככל שתקופת ההלוואה ארוכה יותר הריבית תהיה גבוהה יותר בהתאם. לכן יש לחשב את תקופת ההלוואה בהתאם ליכולת ההחזר שלכם מצד אחד ועלותה הכוללת מצד שני.

סקר שוק – מכיוון שכיום ישנם גופים רבים ושונים המעוניינים להלוות לכם כספים בצורה זו יש לעשות סקר שוק מקיף על מנת למצוא את ההלוואה המתאימה לכם ביותר מבחינת התנאים, הריבית ותקופת ההחזר המתאימה לכם.

הלוואה מיידית היא כלי שנחוץ על מנת להשתחרר מלחץ לא מתוכנן מבחינה פיננסית, אבל יש לשקול היטב את מסלול ההלוואה, את הגוף המלווה ואת תנאי ההלוואה.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב