מור שוהם

פלאפון שירות לקוחות

Posted on: ספטמבר 10, 2014

שירות הלקוחות של חברת פלאפון מיועד לטפל בכל הנושאים אשר מעניינים את הלקוחות הקיימים של החברה וכן לתת שירות ללקוחות אשר מתעניינים בהצטרפות לחברה. בין היתר שירות הלקוחות של פלאפון נותנים ללקוחות הקיימים והמתעניינים הצעות לחבילות משתלמות, נותנים טיפול בנושאים שונים כמו למשל עניינים כספיים וכמו כן שירות הלקוחות מטפל גם בתחומי תקלות במכשירים או בתקשורת.

חבילות השירות של החברה

לחברת פלאפון שירות לקוחות אשר יעזור לך להנות באופן מתמיד מהחבילות המשתלמות ביותר, לשם כך ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של החברה. לקוחות אשר מתעניינים להצטרף לחברה יוכלו לקבל הצעת מחיר במהירות ולקוחות קיימים יכולים תמיד להתעדכן האם החבילה בה הם נמצאים תואמת את הצרכים שלהם. את כל המידע על החבילות השונות ניתן לקבל באתר האינטרנט של החברה, במרכזי השירות או במוקד שירות הלקוחות הטלפוני של חברת פלאפון.

טיפול בעניינים כספיים

בכל מקרה של שאלות הנוגעות לענייני כספים עומדים לרשות החברה מוקדי שירות רבים. ענייני כספים אלה שאלות בנוגע לחשבוניות קיימות או שינוי של אמצעי תשלום ואף הסדרים שונים במידה ויש צורך בכך. על מנת לקבל מענה בכל תחום הכספים עומדים לרשות לקוחות פלאפון נציגים במרכזי השירות השונים וכמו כן ניתן לקבל מענה דרך שירות הלקוחות הטלפוני של פלאפון מכל מקום בארץ.

תקלות מכשירים

שירות הלקוחות של פלאפון מעמיד מרכזי שירות לרשות לקוחות החברה ומתעניינים אשר רוצים לברר על השירותים השונים שלה. כאשר ישנן תקלות מכשירים שונות ניתן לפנות לאחד ממרכזי השירות ולבצע תיקון במקום לאחר קבלת הצעת מחיר. ישנם מקרים של תקלות קלות של המכשיר כמו פעולות שלא עובדות במכשיר ואז ניתן פשוט להתקשר למרכז שירות הלקוחות ולקבל מענה מנציג שירות מנוסה בתחום הפעלת המכשירים.

4

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב