מור שוהם

משרדי עורכי דין מובילים

Posted on: מרץ 29, 2015


השוואה בין משרדי עורכי דין מובילים

יש כמה קריטריונים התורמים להשוואה בין משרדי עורכי דין מובילים. הקריטריון הראשון הוא איזורי מתן שירות. זהו קריטריון בסיסי, טכני וחשוב, הקובע את האפקטיביות ואת הרלוונטיות של משרד מסוים בהשוואה למשרד אחר. במילים אחרות, משרד מוביל לא שווה כלום עבור הלקוח כל עוד הוא לא נמצא בקרבת מקום המגורים. אין טעם לבחור משרדי עורכי דין מובילים לא נגישים ולא נוחים. לקוח המעוניין לבחור משרד שישרת את האינטרסים שלו צריך לבדוק כבר בשלב הראשון את איזורי מתן השירות. רק לאחר מכן ניתן להיכנס לעובי הקורה ולבחון את שאר הקריטריונים.

הקריטריון השני להשוואה בין משרדי עורכי דין מובילים הוא סוג השירות. כאן נדרש ידע מוקדם ברמה מסוימת. את הידע רצוי לאסוף מאתרי אינטרנט אמינים העוסקים בתחום המשפט. אפשר גם להתייעץ עם חברים, קולגות ובני משפחה המכירים את התחום ויכולים להסביר על הבדלים בין סוגי שירות. באופן עקרוני נהוג להבחין בין משרדי עורכי דין מובילים על פי שירותי דיני עבודה, דיני משפחה וירושה, דיני מקרקעין ותביעות נזיקין. עם זאת, יש עוד שורה ארוכה של סוגי שירותים הניתנים בכל משרד בצורה שונה.

משרדי עורכי דין מובילים


שירותים נלווים וסינונים נוספים

מי שרוצה להבטיח בחירה מושכלת במשרד עורכי דין יכול לבדוק האם ניתנים בו שירותים נלווים. שירותים אלו הם בין היתר ליווי משפטי שוטף, ניהול עזבונות, עבירות צווארון לבן והוצאת צווים. עוד שירותים העשויים להיות רלוונטיים עבור חלק מהלקוחות הם הגשת ערעורים, תביעות בנקים וכמובן תביעות ייצוגיות.

לסיום כדאי למנות סינונים אותם מבצעים בין משרדי עורכי דין מובילים. סינונים אלו מאפשרים בחירת משרד לפי התמחויות והכשרות, שירותי ליטיגציה, ותק, זמינות ושירות בשפות זרות.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב