מור שוהם

מענה טלפוני איכותי

Posted on: אפריל 1, 2015

המתכון להצלחה: מוצר איכותי, שיווק איכותי וחשוב מכל – שירות לקוחות איכותי

בישראל יש יותר מארבע מאות אלף עסקים רשומים. משנה לשנה מספר זה גדל – נתון מרשים במיוחד בהתחשב בסטטיסטיקה שמספרת על כך שמרבית העסקים בישראל נסגרים לאחר תקופה של בין שנתיים לשלוש מיום הקמתם. מה הופך עסק לאיכותי, ומבטיח את הצלחתו? בתור התחלה, כמובן שצריך מוצר איכותי. אבל המוצר או השירות שהעסק שלך מספק לא מספיקים, וצריך גם שיווק – להפוך את העסק שלך לשם מוכר בתחום. המרכיב השלישי, וככל הנראה הכי חשוב, הוא שירות הלקוחות של העסק שלך – הפנים של העסק שלך כלפי לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים.

שירות לקוחות מורכב במידה רבה ממענה טלפוני יעיל

כאמור, שירות הלקוחות שלך הוא הפנים של העסק שלך – ובתור הפנים של העסק שלך הוא צריך להיות איכותי, אדיב ומקצועי. החלק המהותי ביותר של שירות הלקוחות שלך, שמהווה בפני עצמו הלכה למעשה את פני העסק שלך, הוא המענה הטלפוני של העסק שלך. מענה טלפוני חייב להתמקד קודם כל בזמינות גבוהה במשך רוב (אם לא כל שעות היום) לפי ציפיות הלקוחות. בנוסף, מענה טלפוני של עסק חייב להיות גם מקצועי, ובמיוחד להיות אדיב ואיכותי.

13

בשביל מענה טלפוני איכותי – לפנות למקצוענים בתחום

אז איך עומדים בדרישות הגבוהות של הלקוחות שלכם בכל הנוגע למענה טלפוני של העסק שלכם? עם פנייה למקצוענים. חברות המתמחות במענה טלפוני לעסקים מבטיחות שהעסק שלכם יקבל את המענה הטלפוני האיכותי ביותר, ושהלקוחות שלכם יקבלו את השירות האיכותי ביותר בפנייה לעסק שלכם. שירות מענה טלפוני לעסקים נותן למענה הטלפוני של העסק שלך להיות המענה האיכותי והאדיב ביותר, ובנוסף הוא גם נותן לעסק שלך זמינות גבוהה בהתאם לדרישות שלך.

 

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב