מור שוהם

הלוואה לעסק חדש

Posted on: יוני 6, 2013

הלוואה לעסק מחוץ לאשראי בבנק

עסקים רבים בתחומים שונים אשר נקלעים למשבר פיננסי כל שהוא בעסק זקוקים להזרמת מזומנים על פי רוב על מנת לצלוח את התקופה הקשה באמת ובתמים בצורה הטובה ביותר שניתן ועם מינימום נזקים לבית העסק ולתפעולו השוטף כמובן. בהרבה מקרים נעזרים עסקים אלה על ידי לקיחת הלוואה לעסק בבנק שלהם, אבל במקרים רבים דבר זה מנוע מהם מתוקף החוק במדינת ישראל כיום.

יש לציין, כי מאז שנת 2008 לאחר שנכנסה רפורמת בכר לתוקפה מנועים הבנקים לאשר ללקוחותיהם חריגה ממסגרת האשראי אשר נקבעה להם. מצב זה מעמיד הרבה מאד עסקים בסכנת סגירה כאשר יש להם צורך במוזמנים ובאופן יחסי, מהר מאד. את המצב הזה ניתן לפתור על ידי לקיחת הלוואה לעסק חדש מגופים חוץ בנקאיים שונים כאלה ואחרים.

Peru_Machu_Picchu_Sunrise_2

הלוואה לעסק באופן מיידי זה משהו אפשרי

כאשר אתם זקוקים להלוואה של כמה עשרות אלפי שקלים לצורך דחיפת העסק שלכם תוכלו לשקול הלוואה לעסק חדש אצל חברות האשראי או בחברות פרטיות שאינן בנקים. האפשרות הזו היא חוקית לחלוטין ושוק ההלוואות התפתח מאד כתוצאה מפתיחתו לתחרות. הלוואות מידיות או הלוואות אקספרס מיועדות גם לבעלי עסקים במשבר והם יכולים לקבל אישור להלוואה כזו באופן מיידי וללא העמדת בטחונות או ערבויות.

הלוואות אקספרס לעסקים

כפי שנאמר, הלוואה לעסק חדש יכולה להינתן במסגרת הלוואות אקספרס מגופים חוץ בנקאיים. היתרון הגדול של לקיחת הלוואה זו הוא שהכסף שמקבל הלווה אינו נכנס לסל האשראי שלו בבנק ולפיכח אינו פוגע בהתנהלות השוטפת שלו מול הבנק. הלוואות כאלה יכולות להציל עסקים מקריסה ומאפשרות הרמת הראש במקרי חירום.

הלוואה לעסק יש לקחת על פי הצורך

למרות ששוק ההלוואות נפתח וישנה תחרות על כיסו של הלקוח, ותנאי ההלוואות נראים טובים מתמיד, יש לעשות חושבים ולעומק לפני בקשת הלוואה לעסק חדש. ברור שאת ההלוואה צריך להחזיר עם הריבית ובתשלומים שנקבעו. כדי שלא יעקלו לכם רכוש או יתישו אתכם בבתי משפט ללא סוף מוטב לקחת הלוואה שמתאימה למידות שלכם ולא להתפתות להלוואות שיקשה עליכם להחזירן.

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב