מור שוהם

מוקד הודעות לעסקים

Posted on: מרץ 23, 2015

הצלחה בעולם העסקים לא מגיעה בלי השקעה בשירות לקוחות

מהי הנוסחה להצלחה? עולם העסקים הישראלי הוא עולם בעל מציאות תחרותית למדי, ועל כל עסק שנפתח ישנו עסק אחר שנסגר – עם מאות אלפי עסקים רשומים בסך הכל. אז כיצד תמצא את הנוסחה להצלחה בעולם העסקים ותצליח לגרום לעסק שלך להמריא ולא להיסגר? לא תמיד מספיק שיהיה לך מוצר איכותי ושיווק אגרסיבי – בלי שירות לקוחות איכותי אי אפשר להצליח בשום תחום בעולם העסקים התחרותי בארץ.

מענה טלפוני איכותי – החלק המהותי של שירות הלקוחות שלך

החלק החשוב ביותר, שמהווה הלכה למעשה את הפנים של העסק ושל שירות הלקוחות שלך, הוא המענה הטלפוני של העסק שלך. בתחילה זה אולי יידמה כמשימה פשוטה – לשיחות הטלפון אתה עונה בעצמך ומספק ללקוחותייך את השירות האיכותי, המקצועי והאדיב ביותר שידרשו. עם זאת, עם התרחבותו וגדילתו של העסק שלך לא תוכל להמשיך לענות לשיחות הטלפון בעצמך – והלקוחות שלך יצפו בדיוק לאותו מענה טלפוני איכותי, אדיב ומקצועי שהורגלו אליו ושמצופה ממך. בשביל לעמוד בדרישות האינטנסיביות האלה, הפתרון האיכותי ביותר הוא מוקד הודעות.

להיות זמין כל היום עם מוקד הודעות

מוקד הודעות הוא שירות שבו שיחות הטלפון, כאשר אתה לא יכול לענות עליהן, מועברות אוטומטית לחברת חיצונית המעסיקה מוקדנים בשמך. במסגרת מוקד הודעות רושמים את ההודעות והפניות השונות של הלקוחות שלך, ומעבירים אותן אלייך בדרך שהוגדרה מראש (פקס, מייל, הודעת טקסט). מוקד הודעות מבטיח שבכל שעות היום (בהתאם לדרישתך) לקוחותייך ייהנו ממענה טלפוני אדיב ואיכותי – ובפניות עצמן תוכל לטפל בעצמך בלי להוציא את שירות הלקוחות האיכותי מהידיים שלך. בשביל להשיג את התוצאות הטובות ביותר בשירות לקוחות ומענה טלפוני איכותי – מוקד הודעות הוא הפתרון הטוב ביותר.

2

 

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב