מור שוהם

תוספות שיער – היכן לבצע

Posted on: אוקטובר 27, 2015

בשנים האחרונות אפשר לשמוע על יותר ויותר נשים שבוחרות לבצע תוספות שיער. הסיבה לכך שאפשר לשמוע ולא לראות היא שהתוספות נראות טבעיות מאד ומעניקות מראה שיער טבעי ולכן אם האישה שביצעה את התוספות לא מגלה על כך רוב הסיכויים הוא שלא ידעו כי היא ביצעה אותן. התוספות יכולות להעניק מראה שיער עשיר, למלא אזורים שסובלים מהתקרחות ולהאריך את השיער בלי לחכות זמן רב עד שהשיער יתארך מעצמו. הסיבות לבצע את התוספות משתנות בין אחת לשנייה ולרוב היא קשורה בהידלדלות השיער שנוצר לאורך השנים בשל בעיות הורמונליות, תזונה לקויה, מחלות, לחץ או פשוט גנטיקה. שיער מדולדל לא חייב להיות גזירה משמיים ואפשר לשנות אותו באמצעות תוספות כשיש לשים לב איפה מבצעים אותן.

הניסיון של בעל המקצוע
אפשר לבקש לדעת מה הניסיון של בעל המקצוע כדי להחליט אם להפקיד בידיו את המלאכה של תוספות שיער או לא. הניסיון צריך להיות מגובה כמובן בהמלצות ורצוי גם שיהיה לו תיק עבודות כך שהאישה תוכל לבחור את התוצאה הרצויה לה.
תיק עבודות
בעל מקצוע מנוסה צריך להיות בעל תיק עבודות. תיק עבודות של תוספות שיער יכול להופיע באינטרנט והוא יכול להופיע אצל בעל המקצוע והוא יכול לעזור לכל אחת להבין מה האפשרויות שלה בתהליך ולא רק להתרשם מהיכולות של בעל המקצוע.
יכולות ההקשבה של בעל המקצוע
כשמבצעים תוספות שיער מבצעים אותן באופן ספציפי לכל אחת ולכן חשוב מאד שבעל המקצוע יהיה קשוב לרצונות של האישה. ישנן נשים שרוצות תוספות שימלאו את השיער ויש שמבקשות ליהנות גם משיער ארוך ובעל מקצוע שלא מקשיב לרצונות האישיים לא יכול להגשים את החלומות של האישה.

 

תוספות שיער

כתיבת תגובה

סטודנטים תל אביב